Navigatie

Betaalmethodes

Hoe kan ik betalen?
Betalen kan op verschillende manieren. De betalingen lopen via Klarna. Namelijk via iDeal, Paypal, Afterpay, of betalen bij afhalen. De betaling kan dan contact of via pin-betaling gedaan worden.

De betalingen lopen via Klarna. Klarna staat voor snel en veilig. Je kunt kiezen voor:

  • iDEAL
  • Achteraf Betalen
  • Creditcard
  • Eenmalige machtiging
  • Online overschrijving via Sofort

Indien je gekozen hebt om je bestelling af te halen kun je kiezen om de betaling contant of per pin te voldoen. 



Verzenden en levertijd 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Belangrijk vind ik dat bestellingen zorgvuldig en snel geleverd worden bij je. Bestellingen die op werkdagen vóór 12.00u geplaatst worden, probeer ik dezelfde dag nog te verzenden. Mocht om wat voor reden dan ook deze levertijd niet te behalen zijn, dan breng ik je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte. Op het moment dat je pakket verzonden is, ontvang je hiervan altijd een bericht, en indien het met pakketpost verstuurd wordt ontvang je ook altijd een track and trace code. Levering verloopt via PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kan ik het moment van aflevering niet garanderen. Zodra ik het pakket heb afgegeven ligt dit in handen van PostNL.


Moet ik verzendkosten betalen?
Verzending binnen Nederland is gratis!
Voor bestellingen in Belgie en Duitsland betaal je €7,50 verzendkosten.


Kan ik mijn bestelling op een ander adres ontvangen?
Ja, in het bestelproces kun je kiezen voor "ander afleveradres". Hier kun je het adres invullen waar de bestelling heen verzonden moet worden. Dit kan je eigen huisadres zijn, maar ook het werkadres of een ander adres.


Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven, wat nu?
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met me op. Mits de bestelling nog niet verzonden is ga ik de bestelling meteen voor je te wijzigen.


Wat is de status van mijn bestelling?
Als je een bestelling plaatst krijg je automatisch een bevestiging via de mail, hierin staan enkele gegevens. Namelijk je adres, de producten die je hebt besteld en natuurlijk het ordernummer. Als je vragen hebt over je bestelling vermeld dan altijd je ordernummer.
Zodra ik de bestelling heb verzonden ontvang je hier altijd een bevestiging van. 


Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. 
Heb je 4 dagen nadat je de bevestiging van het verzenden hebt ontvangen, nog geen producten ontvangen? Neem dan even contact met me op. 



Algemeen

Zijn de sieraden echt handmade?
De sieraden worden inderdaad door mij gemaakt. Ik doe dit met veel plezier. Creatief bezig zijn, en elke keer weer nieuwe ontwerpen maken, dit is echt mij passie en doe dit met veel liefde en plezier. 
Ook vind je op de site producten die ik niet zelf ontworpen heb, denk hierbij aan de stainless steel sieraden, en de tassen en portemonnees. Deze heb ik met veel aandacht uitgezocht, hierbij lettend op het materiaal, kwaliteit en design. 


Ik heb een nikkel allergie? Wat nu?
Maak je geen zorgen, alle materialen zijn nikkel vrij.

Kan ik alleen online shoppen of heb je ook een bezoek adres?
Allebei de opties zijn mogelijk. Je kunt lekker online shoppen, de producten op de foto's probeer ik zo echt mogeljik over te laten komen. Maar mocht je in de buurt zijn, dan ben je ook van harte welkom om eens langs te komen. Je kunt binnen komen lopen tijdens een inloop avond, maar daar buiten ben je ook wekom. Stuur me dan van te voren wel even een berichtje zodat we wat kunnen afspreken. De winkel is namelijk niet altijd standaard geopend. 


Verkleuren de armbanden of bedels snel?
Het advies is om zorgvuldig met de armbanden om te gaan. Draag ze ook niet als je veelvuldig in aanraking komt met water, bijvoorbeeld met douche of als je gaat zwemmen. Op die manier blijft het leer in de beste staat.
De bedels die ik gebruik zijn gemaakt van het zogenoemde DQ metaal. DQ staat voor Design Quality. Het DQ metaal is voornamelijk van hoogstaande Europese kwaliteit en de platings zijn gedaan met echt zilver en goud. De naam DQ is dan ook in het leven geroepen om het verschil in kwaliteit aan te geven.
Er is dus een groot verschil tussen (rosé) goud en zilver gekleurde of geverfde (spray) items uit bijvoorbeeld China. Dit mag eigenlijk niet de naam DQ dragen. Natuurlijk brengt dit een prijsverschil met zich mee. Maar de levensduur van gekleurde items is dan ook een stuk korter. Bij Handmade by Sjiek staat kwaliteit bovenaan en daarom wordt er gewerkt met DQ-bedels.

​Hoe gebruik ik een kortingscode?
Op de kadobon van Handmade by Sjiek staat een code, deze code kan ingevuld worden bij het afrekenen. Typ hier de code in het vakje kortingscode, klik op activeer en het tegoed wordt meteen verrekend met het te betalen bedrag.

​Hoe lang is mijn kadobon geldig?
​Een kadobon is onbeperkt geldig en kan worden verzilverd zowel in de winkel als online.


Ik ben mijn kortingscode vergeten te gebruiken. Wat nu?
​Heb je een actie voorbij zien komen in onze nieuwsbrief, facebook of instagram, of had je tijdens het afrekenen een kadobon in willen wisselen? No worries, dat kan gebeuren! Stuur even een mailtje naar info@handmadebysjiek.nl en dan komt het goed.


Zijn alle prijzen inclusief BTW? 
Ja, alle prijzen die je ziet op Handmadebysjiek.nl zijn inclusief BTW.


Garantie

Hoe zit het met de garantie en klachten?
De producten van Handmade by Sjiek! zijn met veel liefde gemaakt of uitgezocht, logischerwijze doe ik mijn best om deze in topconditie aan jouw te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constantering van het gebrek hierover melding bij mij te maken. Dit kan via info@handmadebysjiek.nl.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Het advies is om bij klachten eerst contact met mij op te nemen, dit kan door te mailen naar info@handmadebysjiek.nl. Samen gaan we kijken naar een oplossing.


Heb je een vraag? 
Hallo! Heb je een vraag? Mail me dan via info@handmadebysjiek.nl
Bel, app of sms naar: 06-15201703


Gegevens Handmade by Sjiek!

In het geval dat je een keer langs wilt komen, gezellig! Vooral doen :) Stuur me dan van te voren een berichtje zodat we samen even iets kunnen afspreken. Het adres is:


Julianastraat 43
5961 BN Horst

Kvk nr 64981568

Btw nr 160751664B01

IBAN: NL43KNAB0254991858 t.n.v Handmade by Sjiek!

© 2015 - 2018 Handmade by Sjiek! | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.