Garantie en klachten


Garantie


De producten van Handmade by Sjiek! zijn met veel liefde samengesteld en uitgezocht, logischerwijze doe ik mijn best om deze in topconditie aan jouw te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een item kapot gaat. Neem dan altijd even contact met me op door me even een mailtje te sturen, het is super fijn als je direct een (duidelijke) foto kunt toevoegen zodat ik het probleem kan bekijken.


Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Het advies is om bij klachten eerst contact met mij op te nemen. Samen gaan we kijken naar een oplossing. 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Sinds 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.